• Olimpijski obóz matematyczno – informatyczny w Gródku nad Dunajcem

          • W dniach 22 – 27 września 2024 r. nad Jeziorem Rożnowskim odbył się kolejny olimpijski obóz matematyczno – informatyczny organizowany przez III Liceum Ogólnokształcącego im. Adam Mickiewicza w Tarnowie oraz V Liceum Ogólnokształcące im. A. Witkowskiego w Krakowie. W obozie wzięło udział 164 uczestników, z czego 70 stanowili uczniowie V LO w Krakowie, 66 uczniowie III LO w Tarnowie oraz 28 z zaprzyjaźnionych szkół: Technikum Łączności w Krakowie (11 osób), Liceum Sióstr Prezentek w Rzeszowie (7 osób), II LO w Mielcu (3 osoby), LO im. Stanisława Małachowskiego w Płocku (3 osoby), II LO w Dębicy (2 osoby), I LO w Piotrkowie Trybunalskim (1 osoba), oraz Szkoły Podstawowej nr 24 w Tarnowie (1 osoba). Uczniowie pracowali w czterech grupach informatycznych oraz dwóch matematycznych. Dodatkową grupę stanowili uczniowie klasy 1F III LO. Oprócz udziału w wykładach oraz rozwiązywania zadań z algorytmiki i matematyki, uczestnicy obozu codziennie brali udział w zawodach wewnętrznych. Zwycięzcami klasyfikacji ogólnej w poszczególnych grupach zostali:

            • informatyka, grupa mistrzowska:
            1. Franciszek Szymula (V LO Kraków)
            2. Kamil Szmurło (V LO Kraków)
            3. Maciej Anioł (V LO Kraków)
            • informatyka, grupa zaawansowana:
            1. Samuel Juszkiewicz (TŁ Kraków)
            2. Konrad Kmiecik (III LO Tarnów)
            3. Paweł Bielecki (TŁ Kraków)
            • informatyka, grupa średniozaawansowana:
            1. Hubert Lichorobiec (III LO Tarnów)
            2. Dominik Ludwin (III LO Tarnów)
            3. ex. Mikołaj Ziewacz (III LO Tarnów)

            Jakub Dańko (III LO Tarnów)

            • informatyka, grupa podstawowa:
            1. Maciej Mączka (V LO Kraków)
            2. Tomasz Biel (V LO Kraków)
            3. Jakub Sterna (V LO Kraków)
            • matematyka, grupa starsza:
            1. Dominik Kaim (III LO Tarnów)
            2. Anna Martyńska (II LO Mielec)
            3. ex. Mateusz Pawlata (LO Płock)

            Karol Krasoń (II LO Dębica)

            • matematyka, grupa młodsza:
            1. Dawid Gniewek (III LO Tarnów)
            2. Marek Hadam (LO Prezentek Rzeszów)
            3. Wojciech Marzec (III LO Tarnów)

            Nagrody dla zwycięzców ufundowała firma IBM, którą podczas ceremonii zakończenia obozu reprezentowali: Sławomir Kumka – Director of Software Development (FinOps | AI | Managing Director of IBM Software Lab in Poland | MBA) oraz Tomasz Stopa – ambasador IBM Quantum i Software Development Manager w Laboratorium Oprogramowania IBM w Krakowie. Podczas obozu jego uczestnicy mieli okazję wysłuchać wykładów specjalistów IBM na temat programowania komputerów kwantowych oraz roli sztucznej inteligencji w inżynierii oprogramowania. Dodatkowym punktem obozu były również zajęcia i zawody w brydżu sportowym. Kadrę obozu stanowili: dr Lech Duraj (TCS UJ, V LO Kraków), Andrzej Pezarski (TCS UJ, V LO Kraków), Filip Konieczny (absolwent III LO w Tarnowie, student UJ), Rafał Pyzik (absolwent III LO w Tarnowie, student UJ), Piotr Zieliński (absolwent III LO w Tarnowie, student UJ), Tomasz Kulis (absolwent V LO w Krakowie, student UJ), Łukasz Drukała (absolwent V LO w Krakowie, student UJ), Karol Bielaszka (absolwent III LO w Tarnowie, student UJ), Jacek Markiewicz (absolwent III LO w Tarnowie, student UJ), Jakub Trela (absolwent III LO w Tarnowie), Katarzyna Ludwa (absolwentka V LO w Krakowie), Krzysztof Cholewa (absolwent III LO w Tarnowie), Filip Maziarka (absolwent III LO w Tarnowie), Piotr Pasula (absolwent III LO w Tarnowie, student UJ), Mateusz Węgrecki (absolwent III LO w Tarnowie, student UJ) i Kacper Węgrecki (absolwent III LO w Tarnowie, student UJ), a także: Robert Zieliński (nauczyciel III LO w Tarnowie), Paweł Koszałka (nauczyciel V LO w Krakowie), Anna Adamska (nauczyciel V LO w Krakowie), Marcin Radwański (nauczyciel III LO w Tarnowie), Marcin Dudziak (nauczyciel II LO w Dębicy) oraz Kazimierz Żurowski (nauczyciel III LO w Tarnowie).

            Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się w organizację i przeprowadzenie obozu.

          • Relacja z wyjazdu stypendialnego Queen Hedvig Scholarship!

          • Hej,

            z tej strony Kordian i Max. Właśnie wróciliśmy z wyjazdu stypendialnego Queen Hedvig Scholarship! Chcielibyśmy krótko przedstawić gdzie byliśmy i kogo spotkaliśmy oraz zachęcić was do zgłaszania się w przyszłym roku, ponieważ naprawdę warto!

            Stypendium oferuje wyjazd do Doliny Krzemowej - najszybciej na świecie rozwijającego się zagłębia technologicznego. Silicon Valley obejmuje tereny zachodniego wybrzeża USA w okolicach słonecznego San Francisco, w którym nocowaliśmy. Ale przejdźmy do rzeczy - co konkretnie tam robiliśmy:

            Szkoły:
            Podczas wyjazdu mieliśmy okazję zwiedzić kampusy dwóch największych uniwersytetów położonych nad zatoką San Francisco, oba z nich zajmują wysokie miejsca w ścisłej czołówce rankingów - Stanford i Berkeley. Odwiedziliśmy również siedzibę uniwersytetu Minerva - szkoły, która posiada oddziały na całym świecie, między innymi w Tokio, Tajpeju oraz Seulu. Na koniec zobaczyliśmy Monte Vista High School, by zobaczyć, w jaki sposób uczą się i żyją osoby w naszym wieku w Stanach Zjednoczonych. Podczas tych wizyt mieliśmy okazję odbyć wiele ciekawych i rozwijających rozmów z wieloma uczniami oraz profesorami tych szkół.

            Korporacje i firmy:
            Wizytując w siedzibie Google mieliśmy wyjątkową okazję uczestniczyć w spotkaniu z panelem sześciu ekspertów, zaangażowanych w rozwój zróżnicowanych projektów technologicznych. Wśród nich byli specjaliści pracujący nad takimi projektami, jak Google Maps, DeepMind czy Google Messages. Każda z tych osób wniosła unikalną perspektywę, dzieląc się zarówno szczegółami swojej pracy, jak i wyzwaniami, które napotykają w codziennych działaniach. W Apple natomiast mieliśmy szansę porozmawiać z osobami odpowiedzialnymi za cały proces tworzenia produktów – od etapu projektowania i przygotowywania prototypów, aż po końcową weryfikację gotowych rozwiązań. Byliśmy pod wrażeniem dbałości o detale i zaangażowania zespołów projektowych w tworzenie doskonałych produktów. Kolejnym miejscem naszej wizyty był LinkedIn, gdzie uczestniczyliśmy w rozmowie z Joanną Pomykałą, pełniącą funkcję wiceprezeski ds. sukcesu członków i klientów. Joanna opowiedziała nam o swojej drodze zawodowej, krok po kroku prowadzącej ją do obecnej pozycji, oraz o codziennych wyzwaniach, z jakimi mierzy się w pracy. Odwiedziliśmy również firmę EY, gdzie mieliśmy przyjemność rozmawiać z grupą sześciu pracowników, pełniących bardzo zróżnicowane funkcje w organizacji. Dzięki temu zyskaliśmy szeroki wgląd w różnorodność ról w tej globalnej firmie doradczej.

            Spotkania i rozmowy:
            W dolinie krzemowej odbyliśmy ogromną ilość bardzo ciekawych rozmów, podczas których mogliśmy bezpośrednio zaczerpnąć opinii i wiedzy wielu tzw. osób sukcesu. Osoby z którymi rozmawialiśmy to między innymi:

            • Bogusław Marcinkowski - Założyciel firmy CalMax wartej obecnie ponad 120 milionów dolarów. Zajmuje się on produkcją maszyn o wysokiej precyzji do dalszej produkcji zaawansowanej elektroniki.

            • Prof. Barbara Romanowicz - Podczas wizyty w UC Berkeley poprowadziła wykład pokrywający temat trzęsień ziemi. Opowiedziała o ich bezpośrednim wpływie na San Francisco i kampus Berkeley.

            • Dr. Sean Randolph - Dyrektor w Bay Area Council - stowarzyszeniu biznesowego do którego należą takie firmy jak Meta, Amazon czy PayPal. Przedstawił nam firmy, startupy i dziedziny, którymi się zajmują. Omówił również statystyki finansowe i krótko opowiedział o warunkach które pomagają w sukcesie regionu zatoki San Francisco.

            • Prof. Piotr Moncarz - Profesor Stanfordu. Oprowadził nas po kampusie, pokazując wiele ciekawych zakamarków i streszczając historię uniwersytetu. Słuchał on również naszych Pitchy i dał nam dużo cennego feedbacku.

            • Prof. Michael Lepech - Profesor inżynierii na Stanfordzie. Mieliśmy przyjemność gościć u niego w domu, gdzie opowiedział nam o swojej karierze i zainteresowaniach.

            • Justin Kao - przedsiębiorca i inwestor, skupia się na naukach przyrodniczych, opiece zdrowotnej i technologii. Założył firmę Helix zajmującą się researchem w dziedzinie genetyki.

            Prezentacje
            Podczas wycieczki każdy z zespołów na które nas podzielono miał za zadanie przygotować prezentację. Tzw. Pitche miały dotyczyć wymyślonego przez nas pomysłu na start-up, produkt lub szeroko rozumianą innowację. Była to rzadka okazja na rozwinięcie niezwykle pożądanych w obecnych czasach umiejętności - pracy w grupie, zarządzania i leadershipu oraz prezentowania przed dużą publicznością. Naszych prezentacji słuchali wspomniany wcześniej Prof. Piotr Moncarz, oraz Hamid Farzaneh, który przedstawił prezentację dotyczącą tworzenia startupów i rozwijania idei. Dali nam oni bezcenne rady w dziedzinie przedsiębiorstwa i rozwoju.

            Atrakcje:
            Podczas naszej wizyty w Kalifornii mieliśmy okazję odkryć nie tylko wyjątkowe uniwersytety i innowacyjne firmy, ale również kilka niezwykłych miejsc. Jednym z takich miejsc był Henry Cowell Redwoods State Park, gdzie podziwialiśmy majestatyczne sekwoje, których wiek sięga nawet 1800 lat. Spacer pośród tych gigantycznych drzew był niczym podróż w czasie, dając nam wyjątkową okazję obcować z przyrodą, która przetrwała setki pokoleń. Następnie zawitaliśmy na legendarny Golden Gate Bridge, jedną z najbardziej rozpoznawalnych konstrukcji inżynierskich na świecie. Nie mogło zabraknąć wizyty w California Academy of Sciences – jednym z największych i najnowocześniejszych muzeów historii naturalnej na świecie. Na koniec odwiedziliśmy De Young Museum, słynące z bogatych zbiorów sztuk pięknych. To muzeum, usytuowane w samym sercu San Francisco, oferuje niezwykłą różnorodność dzieł sztuki, od klasycznych malowideł po współczesne instalacje.

            Jednym słowem, wyjazd do doliny krzemowej był niesamowitym doświadczeniem i serdecznie polecamy zaaplikować do Queen Hedvig scholarship w przyszłym roku.

          • Nagroda Edukacyjna Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa

          • 4 października Piotr Jędrzejczyk - Absolwent klasy E jako jeden z pięciu krakowskich uczniów odebrał w magistracie Nagrodę Edukacyjną Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa, która przyznawana jest za wysoką średnią ocen oraz za sukcesy w konkursach, olimpiadach lub turniejach. 

            Piotr Jedrzejczyk to czterokrotny laureat olimpiady astronomicznej, olimpiady fizycznej, olimpiady o diamentowy indeks AGH oraz  turnieju fizycznego Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej. Jest też laureatem projektu organizowanego przez fundację "Zawsze Warto" - "Matura na 100 Procent"

            Nagrody Edukacyjne Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa przyznawane są w ramach Krakowskiego Programu Wspierania Uzdolnionych Uczniów, który przewiduje różne formy nagradzania i motywowania dzieci i młodzieży osiągających wysokie wyniki w nauce. Jest to wyjątkowe wyróżnienie, bo można je otrzymać tylko raz na danym etapie edukacyjnym.

            więcej: TUTAJ

          • "Weźźe pomóż"

          • W poniedziałek 23 września w holu szkoły klasa 3F wraz z wychowawczynią Beatą Chodacką zorganizowali Kiermasz pt. "Weźźe pomóż", gdzie można było „zjeść ciastko i mieć .. duuuużą satysfakcję”
            Akcja dotyczyła zbiórki na rzecz szkół dotkniętych powodzią.

            🩵❤️🩵Wybraliśmy szkołę dotkniętą powodzią i dokonaliśmy wpłaty 4000 zł na konto:

            Szkoły Podstawowej nr 13 w Jeleniej Górze

            Dzisiaj (4 października) do naszej Szkoły z górą cukierków przyjechała Pani Ewa Grzelak Walkowiak przedstawicielka Rady Rodziców ze Szkoły Podstawowej nr 13 w Jeleniej Górze aby w imieniu Dyrekcji Szkoły i Rodziców podziękować za pomoc przekazaną dla Szkoły.

            Cieszymy się bardzo, że mogliśmy pomóc i obiecaliśmy że będziemy pomagać w dalszym ciągu. Bo dla Szkoły to jeszcze nie koniec zmartwień i wiele jeszcze jest do zrobienia.

            Dziękujemy bardzo za akcję kiermaszową "Weźźe pomóż":
            Pani prof. Beacie Chodackiej;
            Młodzieży z klasy 3F za ciasta, prowadzenie stoiska i podjęcie inicjatywy;
            Uczniom z innych klas za doniesienie ciast:
            Agnieszce Małeckiej
            Ninie Kracik
            Julii Bodek
            oraz Rodzicom z klasy 3F

          • Zwycięstwa Leny Furman

          • W niedzielę 22 września Lena Furman uczennica klasy 2F wywalczyłą:

            1.)  Zwycięstwo  w XX Międzynarodowym Turnieju w szpadzie „O miecz Zerwikaptur Longinusa Podbipięty” w kategorii Junior Młodszy oraz 

            2.) Została złotą medalistką w kategorii Junior Młodszy w Mistrzostwach Małopolski o Puchar Marszałka Województwa Małopolskiego 

            I z prawdziwą radością przekazujemy informację o wspaniałym wyniku Leny, z soboty 7 września gdzie  wywalczyła srebrny medal I Pucharu Polski w szpadzie w kategorii Junior Młodszy U17.

            W zawodach brało udział 114 zawodniczek z całej Polski, zmagania trwały cały dzień.

            W linku znajduje się lista startowa z wynikami wszystkich zawodniczek:

            https://www.fencingtimelive.com/events/results/7D2183EB6B524D2DA3951FFC26D8059E

            Wielkie gratulacje !

          • Nagroda im. Marka Cara podczas XXX Forum Teleinformatyki. 

          • Miło nam poinformować, że prof. Beata Chodacka otrzymała nagrodę im. Marka Cara podczas XXX Forum Teleinformatyki. 

            Ideą Nagrody jest wyróżnienie wybitnych osiągnięć w tworzeniu warunków dla rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce. Beata Chodacka wyróżniona została m.in. za liczne inicjatywy edukacyjne, rozbudzające wśród uczniów zainteresowania i pasje informatyczne oraz tworzenie wzorców działań dla nauczycieli w całej Polsce. 

            Gratulacje !

            więcej: https://pti.org.pl/czlonkowie-pti-z-nagroda-im-marka-cara/

            Nagroda im. Marka Cara – tragicznie zmarłego w 1997 roku, pomysłodawcy i pierwszego Przewodniczącego Rady Programowej Forum oraz aktywnego popularyzatora nowoczesnych technologii w życiu społecznym – jest wręczana na Forum Teleinformatyki od 2002 roku. Wliczając tegorocznych laureatów, Nagrodą wyróżniono już 43 osoby. Nagrodę przyznaje Kapituła, którą tworzą m.in. laureaci Nagrody z poprzednich lat (pełny skład Kapituły i regulamin Nagrody: www.forumti.pl).

            Autor zdjęć: Iwona Brzózka-Złotnicka - Arciwum prywatne 

          • Honorowe Nagrody Polskiego Towarzystwa Historycznego

          • Od 16 do 20 września 2024 r. w Białymstoku odbył się XXI Powszechny Zjazd Historyków Polskich i uroczysta Gala związana ze 100 - leciem Polskiego Towarzystwa Historycznego oraz z 50-leciem Olimpiady Historycznej,.

            Sześć osób w skali kraju otrzymało zaszczytną Nagrodę im. Joachima Lelewela w kategorii wybitny nauczyciel.

            Z Piątki zaszczytu dostąpili:  prof. Rafał Kobylec i uczący u nas przez wiele lat prof. Józef Jaworski.

            Pamiątkowe medale Polskiego Towarzystwa Historycznego, Komitet Główny Olimpiady, przyznał nauczycielom, którzy wykazali się ,,wieloletnim zaangażowaniem, pasją oraz nieocenioną pracą  kształtowaniu umiejętności i wiedzy uczniów oraz wkładem w rozwój edukacji historycznej."

            Uhonorowani tym medalem zostali Profesorowie: Zdzisław Bednarek, Stanisław Garlicki, Józef Jaworski oraz Rafał Kobylec

            Gratulujemy naszym historykom !!!

            Autorki zdjęć: prof. UKEN dr hab. Agnieszka  Chłosta-Sikorska oraz Pani Bożena Błażejowska

          • Bieg na orientację “Z mapą przez Kraków”!

          • Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów VLO na II edycję organizowanego przez Małopolski Związek Orientacji Sportowej wraz z Partnerami: V Liceum Ogólnokształcącym im. Augusta Witkowskiego w Krakowie i Szkołą Podstawową nr 32 im. K. Chodkiewicza w Krakowie  biegu na orientację o nazwie “Z mapą przez Kraków”!

            Przygotowaliśmy dla uczestników ciekawe, różnorodne trasy dostosowane do każdego poziomu doświadczenia oraz możliwość startu w drużynach.

            Aby wysłać zgłoszenie udziału i dowiedzieć się więcej o wydarzeniu lub czym jest bieg na orientację, zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.zmapaprzezkrakow.pl.

            Bieg odbędzie się 12 październmika 
             Zapraszamy w  imieniu organizatorów : Kordian Pisarek i Adam Sobieraj z klasy 4E

          • Wycieczka w Dolinę Renu i Mozeli

          • Już czwarty raz wybralismy z grupą 45 uczniów i uczennic , w towarzystwie pani profesor Małgorzaty Berkowicz- Małek, pani Profesor Iwony Jankowskiej – Rabiegi, pani profesor Agnieszkia Wojtasiewicz, pana profesora Stanisława Garlickiego oraz pana profesora Wojciecha Micygały na wycieczkę do Niemiec w ramach projektu „Poznajemy Kraj Naszych Sąsiadów“.

            Tym razem rozpoczęliśmy od Weimaru i Erfurtu, następnie droga wiodła przez Kolonię, Akwizgran w malowniczą Dolinę Mozeli, aby zakończyć nad Renem w Rüdesheim, mieście słynącym z przepięknych widoków, rozległych winnic i wyśmienitego wina.

            Pogoda nam sprzyjała, humory dopisywały, jednym słowem, wyjazd był wspaniały. Może następnym razem wybierzesz się z nami?

          • Spotkania z Rodzicami

          • Serdecznie zapraszamy na pierwsze powakacyjne spotkania z rodzicami.

            Klasy trzecie i czwarte - 12 września 2024 r.
            godz. 17:00
            - spotkanie Wychowawców z Rodzicami w szkole.

            3A – prof. Garlicki Stanisław – spotkanie w innym terminie
            3B – sala 37 – prof. Faryna Agnieszka
            3C – sala 36 – Przybylski Wojciech
            3D – sala 22 – prof. Skoczylas Jacek
            3E – sala 35 – prof. Koszałka Paweł
            3G – sala 26 – prof. Mazuga-Millan Magdalena
            3H – sala 5 – prof. Piekarska Elżbieta
            2B – sala 21 – prof. Bocian Katarzyna
            4A – sala 24 – prof. Ciepielowska-Błasiak Joanna
            4B – sala 20 – prof. Drabczyk Dawid
            4C  – prof. Słowikowska-Bogacka Anna – spotkanie w innym terminie
            4D – sala 25 – prof. Kielar Tomasz
            4E  – prof. Adamska Anna – spotkanie w innym terminie
            4F  – prof. Opozda-Zuchmańska Elżbieta – spotkanie w innym terminie
            4G – sala 19 – prof. Niemczyk Maciej
            4H – prof. Kręgiel Jakub – spotkanie w innym terminie

            Terminy spotkań dla klas 3A, 4C, 4E, 4F i 4H – wychowawcy podadzą w Librusie

             

          • Kondolencje

          • Pogrzeb odbędzie się w środę  11 września o godz. 11:00 w Bochni w Kaplicy na cmentarzu przy ul. Orackiej

        • Giełda podręczników
          • Giełda podręczników

          • GIEŁDA PODRĘCZNIKÓW 2024

            Czwartek 5 września godz. 20:00 - Rozpoczynamy sprzedaż internetową

            Dokładne infromacje - TUTAJ!

            W związku z prowadzonymi pracami remontowymi w VLO uległ zmianie harmonogram oraz miejsce prowadzenia Giełdy Podręczników.

            Zapraszamy do SALKI OD AEROBIKU wejście boczną bramką (po lewej stronie od wejścia głównego) 

            W tym roku zakup/ sprzedaż podręczników odbywać się będzie wyłącznie internetowo poprzez stronę giełdy https://gielda.v-lo.krakow.pl/

            Ze względów bezpieczeństwa i organizację pracy szkoły nie będzie organizowana tzw.  sprzedaż otwarta czyli możliwość zakupu bezpośredniego na giełdzie.

            AKTUALNY HARMONOGRAM

            Przyjmowanie książek do sprzedaży

            2.09 w godz. 10.00 – 15.00

            3 - 4.09 w godz. 9.00 – 14.00

            Odbiór zakupionych podręczników

            6.09 - klasy PIERWSZE w godz. 10.00 – 15.00

            9.09  - klasy CZWARTE w godz. 9.00 – 14.00

            10.09  - klasy TRZECIE w godz.  9.00 – 15.00

            11.09 - klasy DRUGIE w godz. 9.00 – 14.00

            9.09 – 11.09 ABSOLWENCI w godzinach 9.00 – 14.00

            Odbiór niesprzedanych podręczników/ pieniędzy

            13.09 klasy CZWARTE oraz ABSOLWENCI w godz.9.00  - 15.00

            16.09 klasy DRUGIE i TRZECIE w godzinach 9.00 – 15.00

             

            Zgodnie z zarządzeniem Dyrekcji VLO w celu zapewnienia bezpieczeństwa prosimy o przestrzeganie  harmonogramu. Nie będzie możliwości  odbioru  zakupionych podręczników/ niesprzedanych podręczników/ pieniędzy w innych niż w/w terminach. 

            ZAPRASZAMY!

          • Organizacja Rozpoczęcia Roku Szkolnego 2024-2025

          • Organizacja Rozpoczęcia roku szkolnego:
            Klasy Pierwsze
            rozpoczynają Mszą św. Następnie po mszy udają się do Auli Auditorium Maximum przy ul. Krupniczej 33 a następnie przychodzą do szkoły na spotkania z wychowawcami.

            Wszystkie klasy drugie oraz klasy 3E, 3F, 3G i 3H rozpoczynają Mszą św. Następnie po mszy udają się do szkoły na spotkania z wychowawcami.

            Wszystkie klasy czwarte oraz klasy 3A, 3B, 3C i 3D rozpoczynają spotkaniami z wychowawcami w szkole a następnie zapraszamy na Mszę św. W Kolegiacie św. Anny

            Godz. 8:00 – spotkania z wychowawcami  klas w szkole:
            4A – sala 23 – prof. Ciepielowska-Błasiak Joanna
            4B – sala 37 – prof. Drabczyk Dawid
            4C – sala 36 – prof. Słowikowska-Bogacka Anna
            4D – sala 35 – prof. Kielar Tomasz
            4E – sala 26 – prof. Adamska Anna
            4F i 4H – sala Aula – wicedyrektor Agata Brezdeń – godz. 8:15
            4G – sala 13 – prof. Niemczyk Maciej
            3A – sala 24 – prof. Garlicki Stanisław
            3B – sala 25 – prof. Faryna Agnieszka
            3C – sala 22 – Przybylski Wojciech
            3D – sala 21 – prof. Skoczylas Jacek

            Godz. 9:00 – Msza św. W Kolegiacie św. Anny przy ul. Św. Anny 11

            Godz. 10:10 – Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego dla klas pierwszych w Auli A w Auditorium Maximum – ul. Krupnicza 33

            Godz. 10:10 – spotkania z wychowawcami klas w szkole:
            3E – sala 22 – prof. Koszałka Paweł
            3F – sala 21 – prof. Chodacka Beata
            3G – sala 13C – prof. Mazuga-Millan Magdalena
            3H – sala 26 – prof. Piekarska Elżbieta
            2A – sala 37 – prof. Bajer Katarzyna
            2B – sala 36 – prof. Bocian Katarzyna
            2C – sala 23 – prof. Jachowicz Mariola
            2D – sala 25 – prof. Kaszuba Wioletta
            2E – sala 13 – prof. Studnicki Jacek
            2F – sala 35 – prof. Olszewska-Rabiega Agnieszka
            2G – sala Aula – prof. Słowiak Paweł
            2H – sala 24 – prof. Kołdras Michał

            Godz. 11:10 – spotkania uczniów klas pierwszych z wychowawcami w szkole:
            1A – sala 37 – prof. Kidacki Eryk
            1B – sala 36 – prof. Kobylec Rafał
            1C – sala 35 – prof. Miko Katarzyna
            1D – sala 26 – prof. Gorczyca Anna
            1E – sala 25 – prof. Kraszewski Bogusław
            1F – sala 24 – prof. Jantos Edyta
            1G – sala 22 – prof. Stolarski Krzysztof
            1H – sala 21 – prof. Osuch Edyta

            SALE:

            2 piętro – 37, 36, 35, Aula
            1 piętro – 26, 25, 24, 23, 22, 21
            Parter – 13, 13C

          • Godziny pracy sekretariatu V LO dla stron w okresie wakacji

          • Dyrekcja V Liceum Ogólnokształcącego
            im. A. Witkowskiego  Krakowie
            uprzejmie informuje, że w okresie wakacji
            sekretariat szkoły
            będzie czynny dla stron
            we wtorki i czwartki w godzinach 10.00 – 13.00

            Terminy przyjmowania stron:

            - 13 sierpnia 2024r. w godz. 10.00 – 13.00 (wtorek)

            - 20 sierpnia 2024r. w godz. 10.00 – 13.00 (wtorek)

            - 22 sierpnia 2024r. w godz. 10.00 – 13.00 (czwartek)

            - 27 sierpnia 2024r. w godz. 10.00 – 13.00 (wtorek)

            - 29 sierpnia 2024r. w godz. 10.00 – 13.00 (czwartek)

          • Zdjęcia do legitymacji dla uczniów klas pierwszych

          • Szkoła prosi przyjętych uczniów o zdjęcie legitymacyjne do e-legitymacji (w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5MB i wymiarach min. 500x600 px.) należy przesłać na adres sekretariatu: lo5@mjo.krakow.pl w terminie do 20 sierpnia.

            W temacie wiadomości proszę podać: e-legitymacja, imię i nazwisko ucznia oraz klasa.